GSBIO Silicon Hydroxyl Magnetic Bead hà un core superparamagneticu è una cunchiglia di silice cù assai gruppi di alcolu silanu per una cattura efficace di l'acidi nucleici. I metudi tradiziunali per isolà l'acidi nucleici (DNA o RNA) includenu centrifugazione o estrazione di fenol-cloroformu. A separazione magnetica utilizendu perle magnetiche di silicio idrossile hè ideale per l'estrazione di l'acidi nucleici, chì ponu esse isolati rapidamente è in modu sicuru da campioni biologichi mischendu perle magnetiche di silicio idrossile cù sali caotropici.
GSBIO Silicon Hydroxyl Magnetic Beads (- Si-OH) |
Dimensione di particella: 500 nm |
Concentrazione: 12.5mg/ml, 50mg/ml |
Specificazioni di imballaggio: 5ml, 10ml, 20ml |
Dispersibilità: Monodisperse |
⚪ Estrazione di DNA è RNA: E perle magnetiche di silicio idrossile ponu esse aduprate per estrarre è purificare in modu efficiente, rapidu è sicuru l'ADN è l'RNA da una larga varietà di campioni biologichi cum'è sangue, cellule, virus è cusì.
⚪Purificazione di u produttu PCR: E perle magnetiche di silicio idrossile ponu esse aduprate per purificà è arricchisce i prudutti di reazione PCR, sguassate impurità è sottoprodotti, migliurà cusì a specificità è a sensibilità di a reazione PCR.
⚪ Pretrattamentu NGS: Perle magnetiche di silicio idrossile ponu esse aduprate per l'estrazione è a purificazione di l'acidu nucleicu prima di a sequenza di geni per migliurà a qualità è a precisione di i risultati di sequenza.
⚪Sequenza di metilazione di RNA: Perle magnetiche di Silico hydroxyl ponu esse aduprate per arricchisce è purificà l'RNA metilatu per a sequenza di metilazione di RNA.