page_banner

News

Felice Festival di Mid-Autunno è Avvisu di Vacanze

AVVISU DI VACANZA

1

U 15esimu ghjornu di l'ottu mese lunare hè chjamatu "Mid-Autumn" perchè cade esattamente à a mità di u vaghjimu. U Festival di u Mid-Autumn hè cunnisciutu ancu com'è "Festival Zhongqiu" o "Festival di Reunion"; hè diventatu populari durante a dinastia Song è da e dinastia Ming è Qing, era diventatu unu di i festivali maiò in Cina, classendu cum'è a seconda festa tradiziunale più impurtante dopu à a Festa di Primavera.

微信图片_20240911114343

GUARDA A LUNA PIENA

In tutta a storia, a ghjente hà tenutu innumerevoli belle imaginazioni nantu à a luna, cum'è Chang'e, u Conigliu di Jade è u Toad di Jade ... Questi sogni nantu à a luna incarnanu un romanzu unicu chì appartene à i Cinesi. Sò spressi in u puema di Zhang Jiuling cum'è "Una luna luminosa s'alza nantu à u mare, è in questu mumentu, spartemu u stessu celu, ancu s'ellu hè luntanu", in u versu di Bai Juyi cum'è a malincunia di "Fighjendu à u norduvestu, induve hè a mo cità nativa? sud-est, quante volte aghju vistu a luna piena è tonda ? è in i lyrics di Su Shi cum'è a speranza chì "Vogliu chì tutte e persone vivenu longu è sparte a bellezza di sta luna inseme, ancu s'ellu siparata da millaie di chilometri".

A luna piena simbulizeghja a riunione, è a so luce luminosa illumina i pinsamenti in i nostri cori, chì ci permettenu di mandà desideri distanti à i nostri amichi è famiglia. In l'affari di l'emozioni umani, induve ùn ci hè micca brama ?

5

GUSTO DELLA STAGIONI

Duranti u Festival di u Mid-Autumn, a ghjente savurà una varietà di squisite staggione, sparte stu mumentu di riunione è armunia.

- MOONCAKE -

3

"I picculi pasticci, cum'è a masticazione di a luna, cuntenenu à tempu croccante è dolcezza in l'internu" - i mooncakes tondi incapsulanu belli desideri, simbulizendu raccolti abbundanti è armunia famigliali.

-FIORI D'OSMANTHUS-

A ghjente manghja spessu mooncakes è gode di a fragranza di fiori d'osmanthus durante u Festival di u Mid-Autumn, cunsumendu diversi cibi fatti da l'osmanthus, cù pasti è dolci sò i più cumuni. A notte di u Festival di u Mid-Autumn, fighjendu l'osmanthus rossu in a luna, annusendu a fragranza di l'osmanthus, è beie una tazza di vinu di miele d'osmanthus per celebrà a dolcezza è a felicità di a famiglia hè diventata una bella piacè di a famiglia. festival. In i tempi muderni, a maiò parte di a ghjente sustituisce u vinu russu per u vinu di meli d'osmanthus.

 

4

- TARO -

Taro hè un diliziosu snack di stagione, è per via di a so caratteristica di ùn esse manghjatu da i locusti, hè stata elogiata da l'antichità cum'è "una verdura in i tempi ordinali, un staple in anni di fami". In certi lochi in Guangdong, hè abitudine di manghjà taro durante u Festival Mid-Autumn. À questu tempu, ogni famiglia stufava una pignatta di taro, riunendu inseme cum'è una famiglia, godendu a bellezza di a luna piena mentre gustava l'aroma diliziosu di taro. Eating taro durante u Festival Mid-Autumn porta ancu u significatu di ùn crede in u male.

ENJOY A VISTA

-FIGURA U TIDAL BORE-

In i tempi antichi, in più di fighjà a luna durante u Festival di u Mid-Autumn, fighjulà u foru di marea era cunsideratu un altru grande avvenimentu in a regione di Zhejiang. L'usu di guardà a marea durante u Festival Mid-Autumn hà una longa storia, cù descrizzioni dettagliate truvate in "Qi Fa" fu di Mei Cheng (Rapsodia nantu à i Sette Stimuli) prima di a dinastia Han. Dopu à a dinastia Han, a tendenza di guardà a marea durante u Festival Mid-Autumn hè diventata ancu più populari. Osservà u flussu è u flussu di a marea hè simile à tastà i diversi sapori di a vita.

- LAMPADE -

A notte di u Festival di u Mid-Autumn, ci hè un usu di l'illuminazione di lampade per rinfurzà a luna. Oghje, in a regione di Huguang, ci hè sempre un costume di festival di stacking tile per furmà una torre è lampade di illuminazione sopra. In e regioni à u sudu di u fiumu Yangtze, ci hè un costume di fà barche lanterna. In i tempi muderni, l'usu di l'illuminazione di lampade durante u Festival Mid-Autumn hè diventatu ancu più prevalente. In l'articulu "Casual Talk on Seasonal Affairs" di Zhou Yunjin è He Xiangfei, si dice: "Guangdong hè induve l'illuminazione di lampade hè più diffusa. Ogni famiglia, più di deci ghjorni prima di a festa, aduprà strisce di bambù per fà. lanterne criaranu forme di frutti, uccelli, animali, pesci, insetti, è parolle cum'è 'Celebrating Mid-Autumn,' coprendu cù carta culurata è dipinnendu in diverse tonalità In a notte di u Festival Mid-Autumn S'eranu illuminati à l'internu di e lanterne, chì sò tandu attaccati à pali di bambù cù corde è eretti nantu à una gronda piastrellata o terrazze, o picculi lampade seranu disposti per formà parolle o forme diverse è appesi in alta in a casa, cumunimenti cunnisciuti cum'è 'erigzione di Mid- Autumn' o 'autumn Mid-Autumn'. I lampi appiccicati da e famiglie ricche puderanu esse parechji zhang (una unità di misura tradiziunale chinesa, circa 3,3 metri) d'altitudine, è i membri di a famiglia si riuniscenu sottu per beie è divertevi Tutta a cità, illuminata da luci, era cum'è un mondu di vetru. A scala di l'usu di l'illuminazione di lampade durante u Festival Mid-Autumn pare esse seconda solu à u Festival di Lantern.

— ADORAZIONE ANCESTORI—

Custumi di u Festival Mid-Autumn in a regione Chaoshan di Guangdong. In u dopu meziornu di u Festival di u Mid-Autumn, ogni famiglia hà stallatu un altare in a sala principale, pusà e tavolette ancestrali, è offre parechji articuli sacrificali. Dopu à u sacrifiziu, l'offerte seranu cotte una per una, è tutta a famiglia sparte una cena sumptuosa inseme.

- APPREZIA U "TU'ER YE" -

6

Apprezzà u "Tu'er Ye" (Diu di u Coniglio) hè un custumu di u Festival di Mid-Autumn popular in u nordu di a Cina, chì hè urigginatu intornu à a fine di a dinastia Ming. Duranti u Festival Mid-Autumn in "Old Beijing", fora di manghjà mooncakes, ci era ancu un usu di offre sacrifici à u "Tu'er Ye". U "Tu'er Ye" hà una testa di cunigliu è un corpu umanu, porta un'armatura, porta una bandiera nantu à u so spinu, è pò esse rapprisintatu à pusà, in piedi, pistendu cù un pestile, o cavalcate un animali, cù dui grandi arechje chì si stannu dritti. . Inizialmente, u "Tu'er Ye" hè stata utilizata per i cerimonii d'adorazione di a luna durante u Festival di u Mid-Autumn. Da a dinastia Qing, u "Tu'er Ye" si trasformò gradualmente in un ghjoculu per i zitelli durante u Festival Mid-Autumn.

-CELEBRATE A REUNION FAMIGLIA-

L'usu di a riunione di famiglia durante u Festival Mid-Autumn hè urigginatu in a dinastia Tang è fiurisce in e dinastie Song è Ming. In questu ghjornu, ogni famiglia esce da u ghjornu è gode di a luna piena di notte, celebrendu a festa inseme.

In questa vita veloce è l'era di a mobilità accelerata, quasi ogni famiglia hà amatu chì campanu, studianu è travagliendu fora di casa; esse separati più cà inseme hè diventatu sempre più a norma in a nostra vita. Ancu s'è a cumunicazione hè diventata di più in più avanzata, rendendu u cuntattu simplice è veloce, sti scambii in linea ùn ponu mai rimpiazzà u sguardu di l'interazzione faccia à faccia. In ogni mumentu, in ogni locu, trà ogni gruppu di persone, a riunione hè a più bella buzzword!

 


Tempu di post: 14-Sep-2024