Avvisione di vacanze
U 15u ghjornu di l'ottu mese lunaru hè chjamatu "mità di vaghjimu" perchè falà esattamente in a mità di u vaghjimu. U Festival Mid-augua hè cunnisciutu ancu cum'è u Festival "Zhongqiu" o u "Festival di Reunion"; Hè diventatu popolas durante a canzola di dinasia è da e deleclivici ming è similianu a festival campane in Cina, Ranking cum'è u festival di primavera.
Fighjà a luna piena
A storia, a ghjente si hà tenutu à cunimmà in una luna, asculta ubulu, uannusu di a jade Tadò ... Queste riverne About a luna incù un romanzu incunu. Sò spressi in u puema di Zhang Jiuling cum'è "Una luna luminosa si rista annantu à u mare, è in questu momentu, parteìe u listessu celu per tantu a morta u nord ovest, quantu hè u mo Hometato? Edde u nord ovest, quante volte anu vistu a luna pienu è intornu? è in e canzone per Shi cum'è a speranza, Mi vogliu tutti e persone avarianu a ghjente è sparta a bellezza di sta luna inseme, ancu s'ellu separa da migliaia di chilometri. "
A luna piena simbulizili Reunione, è a so luce luminosa illuminate i pinsamenti dintra i nostri cori, permettsmu di mandà desideri distanti à i nostri amichi è di a famiglia. In l'affari di emozioni umane, induve ùn ci hè micca l'annu?
Gustate e delizie staghjunali
Durante a festa di a mità di u veste, a ghjente salvata una varietà didiacci pianizzi, di u colpu di a Reunione è l'impaccia.
-Mooncake-
"I picculi torte, cum'è s'indedica la luna, cuntene i crisbni in u" - i elevanu sconesi, simbuli coloni arbudanti è armunia abbundanti.
-Osmanthus fiori-
A ghjente spessu dà e luna e gode di a fargrance di i fiori di Osmanthus in u festival di a mezza urighjò di l'albbli fatti da Osmanthus, cù e sapie è i sapizii è i sapizii d'esse u più cumunu. A notte di a festa media-audne, alleendu u osmanthus rossu in luna, smalling the fragranse o osmanthus di osmanthus In i tempi muderni, e persone principalmente sustituiscenu u vinu rossu per u vinu di u mele Osmanthus.
-Taro-
U Taro hè un diliziosu Snack, è à causa di a so caratteristica di ùn esse manghjatu da Liture, hè statu colstitu da l'antichi tempi cum'è " In certi locu in Guangdong, hè abituale per manghjà taro duranti u festival di mità di ugna. À questu mumentu, ogni casa di fuquillassi un pignottu in famiglia di Taro, riunisce in famiglia, prufittà di a bellezza di a luna piena mentre ghjarcassi u diliziosu aroma. Manghjendu Taro durante u Festival di audima porta ancu u significatu di ùn crede in u male.
Prufittate a vista
-Uttimu u purcinu di u mare
In antichità, annipettanu a luna gejing durante u Festival di a mità di u vento, fighja à u foru di tdal era cunsideratu à un altru avvenimentu in a regione di Zhejiang. A custannu di fighjà u purore di u Tidal durante u festival di a mità, cù e descrizioni dettagliata "è fa" FU (Rhapsody in i sette stimu) prima di a dinastia Dopu chì l'Han Dyminy, a Trendsa di fighjà u ritorone Tidal durante u festival di mità di u vinu diventò più puloli. L'osservendu l'ebbi è u fiotezu di a maree hè akin 'abbinendu i diversi sapori di a vita.
-Le lampa-
A notte di a festa di a mità di u vture, ci hè un costumariu di lampada persunalizata pè avè riventà a luna di luna. Oghje, in a regione Huguang, ci hè sempre un festival In regioni sudu di u fiume Yangtze, ci hè un costu custulinu di barche di fà lanterna. In i tempi muderni, i festival di illuminazione tra u Festival di a Miurija hè diventata più prevalente. In l'articulu "parlante casuale nantu à e ferere staghjunali" di Zhou Yunjin è ellu si dice chì hè stata a so stept. è pastu in parechji teste. A notte di a festa di a mità di u vture in i poli, o una terrazze è in una vasca in a mità d'autonnaghjolu o " Lampianu lampi cun famiglie ricca ci puderanu parechji zhanzzione (una culinile tradiziunali cinese, apprupriate 3.00 Sendite. Tutta a so cità, illuminata da luci sò cum'è un mondu di vetru ". A scala di i tamori di illuminazione durante a festival di a mità di u vaghjimu pare chì hè solu à u festival di lanterna.
Ancestori -Worship-
Customs di a Festival di Madre in a Regione Chaoshan di Guangdong. A ghjunvenzione di u Festival di a Madre, ogni festa avissiru fossa un l'altracciu à u manu principale, mette l'impulte ancestrali, è offre parechji articuli sacrificali. Dopu chì u sacrifiziu, l'pruperienze fussi cotti una cosa, è a famiglia completa sparta una cena sumptuous inseme.
--Apprezzà u "tu'er ye" -
Apprezzendu u "tu'er ye" (diu di u rabbitu hè un festival di a mità di u ventilula in Cina à u Nordu, chì origeno à a dicina di a tardia. Norna a festiva media in "Vechja Pechini", à Manighjate, luna, ci hè stata cunstìcià sacricifiti à u "tu'er Ye" " U "tu'er Ye" hà un capu di cuniglio è un corpu umanu, porta una bandiera à svantata, standing, batte cù un animale, cù duie ore grandi chì stanu. Inizialmente, u "tu'er ye" hè stata aduprata per a luna di superza di cerimonie durante u festival di a mità di u ventimentu. A dinastia qing, u "vi'er Ye" trasfurmò una solitu in un ghjocumentu per i zitelli durante a festival di a mezza.
-Celebrirate riunioni di famiglia-
A Custitura di Reunione di a famiglia durante u festival di a mità di u ventura usa u tang dynasty è fiurosì in a canzone è a dynasties di care. In questu ghjornu, ogni casa surtaria durante a ghjurnata è prufite di a luna piena à a notte, fele feleming i festival trovati.
In questu Era Randacy è era di a Mobilità accelerata, quasi ogni famiglia hà amata vive, studiendu, è travagliendu fora di casa; Essendu più di più chè inseme s'hè sempre più sempri a norma in a nostra vita. Eppuru, a cumunicazione diventa più è più avanzatu, facendu cuntattu u simplice è rapida, sti scambii in ligna ùn ponu mai rimpiazzà u sguardu di l'interazzione faccia. Nantu à ogni mumentu, in ogni locu, trà ogni gruppu di persone, Reunion hè a più bella buzz Word!
Tempu post: Sep-14-2024