A matina di u 22 d'Aostu, una cerimonia d'addiu per a partenza di Wang Wei à Nanjing per donà e cellule staminali hematopoietiche hè stata tenuta in Wuxi Guosheng Bioengineering Co., Ltd. Diventarà a 26a persona in u Distrettu di Liangxi è u 95e vuluntariu in a cità di Wuxi per donate. cellule staminali ematopoietiche. Zhou Bin, membru di u gruppu principale di u Partitu è Vicepresidente di a Società di a Croce Rossa Municipale di Wuxi, Huang Meihua, Vicepresidente di a Cunferenza Politica Consultativa di u Distrettu di Liangxi è u presidente di a Società di a Croce Rossa di District, Dai Liang, Direttore Generale di Wuxi Guosheng Biological Engineering Co., Ltd., è altri dirigenti pertinenti anu assistitu à a ceremonia d'addiu.
Wang Wei, un impiigatu di Wuxi Guosheng Bioengineering Co., Ltd., hè entusiasmu è dedicatu. Hà unitu à i ranchi di donazione di sangue vuluntaria da 2015 è hà donatu un totale di 4700ml di sangue finu à avà. In u lugliu di u 2020, hà firmatu volontariamente per unisce à u prugramma di donatori di medula in Cina è diventa un gloriosu vuluntariu di donazione di cellule staminali hematopoietiche.
In l'aprili di u 2023, Wang Wei hà ricevutu una chjamata da a Società di a Croce Rossa di u Distrittu di Liangxi, chì l'informava ch'ellu avia accoppiatu cù successu cù una paziente femminile di 42 anni. Dapoi trè anni aspittava stu mumentu. Quandu hà sparte nervosamente a nutizia cù a so famiglia, i so genitori avianu qualchì preoccupazione. À questu tempu, a moglia di Wang Wei ùn solu sustene u so maritu in tuttu, ma hà ancu attivamente cumunicatu cù i so genitori, è infine, a coppia anziana hà ancu appruvatu fermamente a decisione di u so figliolu di donà e cellule staminali hematopoietiche. "Pensendu à pudè fà a mo parte per aiutà à qualchissia per ricuperà a so salute è salvà una famiglia, aghju sceltu di donate senza esitazione, perchè a vita hè inestimabile", Wang Wei hà spartutu u so viaghju in a festa d'addiu, chì coincide ancu cù a tradiziunale cinese. festival di Qixi Festival. Wang Wei hà ancu espresu ch'ellu hè diventatu un vuluntariu di u prugramma di donatore di a medula di China sottu l'influenza di a so moglia, chì avia participatu à donazioni di sangue vuluntarii assai volte prima. Si pò dì chì u "picculu amore" di sustegnu mutuale è incuragimentu trà elli hè diventatu u "grande amore" di salvà a vita di l'altri in questu ghjornu.
Dopu avè passatu cù successu a rilevazione è l'esame fisicu in alta risoluzione, Wang Wei partirà per Nanjing u 24 d'Agostu per donà e cellule staminali hematopoietiche, salvenendu a vita di un malatu di sangue à l'orlu di a disperazione è purtendu speranza di vita à una famiglia.
Siate valenti è disposti à donà
L'attu benevolente di Wang Wei ùn solu salva una vita è una famiglia, ma ancu inevitabbilmente influenza è inspirà più persone à participà à a donazione di cellule staminali hematopoietiche. Si spera chì più persone attente in Wuxi si uniscenu à i ranchi di i vuluntarii di i donatori, audaci à donà è disposti à donà, in modu chì più pazienti è famiglie ponu rinvià a luce di speranza.
Tempu di post: Aug-22-2023